پمپ پره ای چرخشی اجلنت

پمپ پره ای اجلنت چرخشی MS 40+ Agilent Technologies سازگار با محیط زیست و جدیدترین فناوری های متخصص در زمینه خلاء است.

با سرعت پمپاژ بیش از 45 متر مکعب در ساعت، بالاترین سرعت در کلاس خود است. تجهیزات الکترونیکی و طراحی مکانیکی عالی امکان زبری با ظرفیت بالا با ردپای کوچک را فراهم می کند.

کاربردهای عمومی پمپ Agilent MS 40 میکروسکوپ الکترونی، طیف سنجی جرمی شامل LC-MS/ICP-MS/GC-TOF-MS و سایر ابزار دقیق علمی است.

ویژگی های پمپ MS 40+:
سرعت پمپاژ با ظرفیت بالا با کمترین ردپا
تکنولوژی اینورتر اثبات
ایده آل برای طیف سنجی جرمی و میکروسکوپ الکترونی
کمترین نویز، بالاترین توان عملیاتی
سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه به دلیل کاهش نیاز برق
ورودی/خروجی و RS232/RS485 تنظیم پارامترهای عملیاتی را امکان‌پذیر می‌سازد که یکپارچه‌سازی سیستم را ساده می‌کند.

پمپ خلاء پره دوار تک مرحله ای Agilent Varian MS40+ دارای ردپایی کوچک، سرعت پمپاژ بالا و سطح نویز کاهش یافته است که آنها را برای بسیاری از کاربردهای آزمایشگاهی جذاب می کند. این پمپ‌های خلاء Agilent Varian MS40+ سرعت پمپاژ بزرگ 26.5 CFM را ارائه می‌دهند، دارای ورودی KF-50، اگزوز KF-25،

پمپ های پره ایی

پمپ های پرهای (نامتعادل و متعادل)

بطور کلی پمپ های پره ایی بعنوان پمپ های فشار متوسط در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این پمپ ها معمولا با سرعتهای ۱۲۰۰ تا rpm ۱۷۵۰ و در صورت استفاده از محرکه موتور احتراقی تا  ۲۴۰۰ rpm  مورد استفاده قرار و در فشار و سرعت کاری تعریف و دارای بازده حجمی بین ۸۵ تا ۹۰ درصد می باشند. علیرغم بازده مکانیکی خوب، بازده کلی آنها بدلیل افتهای ناشی از نشتی های موجود در اطراف روتور پایین است (۷۵ تا ۸۷ درصد) .

پمپ های پره ایی معمولا دارای حرکت آرام و بدون سر و صدا بوده و عملکرد رضایت بخش آنها به تمیزی روغن، روانکاری خوب و سرعت مناسب محور بستگی دارد.روتور پمپ دارای شیارهای شعاعی بوده که با اتصال به محور محرک در داخل یک رینگ بادامکی چرخش می نماید.

نیروی گریز از مرکز حاصل از دوران محور، تیغه های موجود در شیارهای روتور را به سمت خارج رانده و در تماس با سطح رینگ نگاه می دارد. در نیم دور اول چرخش محور، فضای بین روتور و رینگ بادامکی افزایش می یابد. افزایش حجم حاصله، موجب کاهش فشار و ایجاد مکش که باعث جریان سیال بطرف مجرای ورودی پمپ می گردد.

هنمچنین میتوانید پمپ ترکیه را ببینید .