پمپ خشک یورووک مدلKVE360

 

پمپ خشک یورووک مدلKVE360
پمپ های خلاء پره ای دوار بدون روغن یورووک Eurovac مشابه سایر پمپ های پره ای است. با این حال، این پمپ ها دارای مزایای منحصر به فردی هستند که با پمپ های خلاء استاندارد نخواهید یافت. ساخت ساده آنها با درایو مستقیم تک شافت باعث ایجاد یک پمپ پره ای دوار قوی و با عمر طولانی با هزینه های عملیاتی و نگهداری کم می شود.

پمپ‌های خلاء پره‌ای دوار بدون روغن، پمپ‌هایی با جابجایی مثبت هستند که دارای پره‌های کشویی در یک روتور هستند که در داخل یک حفره می‌چرخند. پمپ‌های پره‌ای دوار هرگز تماس داخلی فلز با فلز را تجربه نمی‌کنند، بنابراین می‌توانند سایش خود را جبران کنند.

آنها نیازهای تعمیر و نگهداری کمتری دارند و حداکثر عملکرد را برای مدت طولانی تری نسبت به سایر انواع پمپ های خلاء حفظ می کنند. پمپ های خلاء پره ای دوار بدون روغن یورووک Eurovacیک انتخاب عالی برای کاربردهای خلاء متوسط ​​یا متغیر است.

ظرفیت خلاء تولیدی توسط وکیوم پمپ های Eurovac سری KVE نسبت به سری VE وکیوم پمپ های یوروک بالاتر می باشد.

پمپ‌های خلاء یورووک Eurovac سری KVT پمپ‌هایی با خلاء متوسط ​​و جابجایی خشک هستند و برای کارکردن مداوم در هر سطح خلاء از جریان باز تا ۲۷ اینچ جیوه طراحی شده‌اند. پمپ های پره دوار خشک سری KVT از پره های کامپوزیت گرافیتی خود بعنوان روان کننده استفاده می کنند که به طور خاص برای پمپ های یورووک Eurovac مهندسی شده اند. هیچ روغنی برای تعویض وجود ندارد و تنها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز است.

هر پمپ سری KVT دارای استانداردهای زیر است:

فیلتر ورودی داخلی
شیر تنظیم خلاءپمپ وکیوم خشک یورووک Eurovac مدل KVE360
عایق های لرزش
خاموش کننده های تخلیه

امکانات پمپ وکیوم خشک یورووک Eurovac مدل KVE360
کارکرد ۱۰۰% خشک
عمر پره طولانی
وظیفه مستمر رتبه بندی شده است
با هوا خنک می شود
درایو مستقیم تک شفت
طراحی فشرده
انواع موتورهای موجود
فواید
هزینه های عملیاتی و نگهداری کم
پمپ وکیوم خشک یورووک Eurovac مدل KVE360عملیات سرد
عملکرد بی صدا
بدون نیاز به محفظه صداگیر
ابعاد کوچک برای صرفه جویی در فضا
ساخت و ساز ساده برای خدمات سریع و آسان در محل برای کاهش زمان خرابی

کاربرد و کاربردهای بازار پمپ وکیوم


پمپ یورووک مدلKVE360
ساخت ساده سری KVT با درایو مستقیم تک محور، یک پمپ پره ای دوار قوی و با عمر طولانی با هزینه های عملیاتی و نگهداری کم را ایجاد می کند که برای بسیاری از کاربردهای صنعتی کاملاً مناسب است.

تخلیه
از فرآوری و بسته بندی مواد غذایی گرفته تا ترموفرمینگ و تولید، حذف هوا یا گاز از یک فضای معین یکی از گسترده ترین کاربردهای پمپ ها و سیستم های خلاء است.

استخراج کردن
پمپ های خلاء و دمنده ها برای طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شوند که نیاز به حذف سیالات، زباله ها، هوا و همچنین مواد مختلف دیگر دارند.

انتخاب و مکان
بسیاری از فرآیندهای تولید مدرن نیاز به استفاده از خلاء برای حمل و نقل، بلند کردن و قرار دادن کالاها و مواد، از جمله فیدر برای چاپ، بسته بندی ثانویه و سایر لودرهای خودکار دارند.

انتقال پنوماتیک
محلول‌های فشار کم و خلاء برای انتقال پودر، گرانول، پولک و سایر محصولات کوچک، خشک و با چگالی کم مناسب هستند.

پمپ وکیوم خشک یورووک Eurovac مدل KVE360
رفع خلاء
پمپ‌های وکیوم و سیستم‌های وکیوم از Eurovac راه‌حلی ایده‌آل برای نگه‌داشتن کالاها و قطعات در زمان تولید، پردازش و بسته‌بندی هستند.

توسط مارکت

مسیریابی CNC – صنعت نجاری
پمپ های وکیوم از Eurovac ، خلاء قوی را فراهم می کنند که برای نگه داشتن قطعات در جای خود و کاهش ضایعات ضروری است.

تولید کامپوزیت / RTM / LRTM
اتوکلاوها، چیدمان خلاء و ساخت کامپوزیت/RTM/LRTM، بزرگ و کوچک، به راحتی و کارآمد با پمپ‌ها و سیستم‌های یورووک کار می‌کنند

همچنین میتوانید پمپ خشک بدون روغن مدل KVE250 را ببینید.