نماد سایت پمپ وکیوم ایران جِو GEV

سنسور دیجیتالی فشار مطلق

پکیج دیجیتالی پمپ، شامل سنسور داخلی و نمایشگر دیجیتالی متصل به سنسور بوده که این سنسور از طریق اتصالات خروجی به دهانه مکش پمپ و مخازن خلا نصب می گردد و قابلیت اندازه گیری دقیق فشار مطلق پمپ و یا مخازن را داشته و در صورت جداکردن اتصالات قادر به اندازه گیری دقیق فشار مطلق محیط می باشد.

این پکیج دارای نمایشگر با قابلیت دیجیتالی می باشد . از طریق شاسی های تعبیه بر روی نمایشگر می توان فشار پایین و بالای یک سیستم را تنظیم نمود.

در این صورت از طریق رله کردن فرمان بر روی نمایشگر، قادر به ارسال دستور روشن و خاموش نمودن پمپ ها می باشد.

در واقع از این پکیج می توان به عنوان یک وکیوم سوئیچ بسیار دقیق جهت تنظیم فشار مخازن بر روی یک فشار ثابت با نوسانات بسیار کم استفاده نمود. این پکیج از طریق برق شهری تغذیه می شود.




سنسور فشار مطلق

سنسور فشار مطلق به گونه ای تولید شده که تحت تاثیر فشار اتمسفری قرار نگیرد.

ابزارهایی همچون بارومترها و آلتیمترها فشار وکیوم را نمایش می دهند. در این مقاله ما به بررسی فشار مطلق و اهمیت اندازه گیری آن می پردازیم.

همانگونه که می دانید اتمسفر زمین دارای وزن است و فشار ایجاد می کند.مقدار فشار اتمسفری ، با ارتفاع تغییر می کند.

ارتفاع بیشتر در موقعیت فشار اتمسفری کمتر را موجب می شود. فشار اتمسفری با شرایط آب و هوایی نیز تغییر می کند.

حاصل جمع فشار اتمسفری و فشار اندازه گیری شده برای اغلب موارد اندازه گیری فشار کافی است. اما فشار اتمسفری با ارتفاع و شرایط آب و هوایی متغییر است که بر دقت آن در کاربردهای خاص تاثیر گذار است.

تولید کنندگان ابزار دقیق گیج فشار مطلق را تولید کرده اند و همچنین سنسور فشار مطلق را برای کاربردهایی که خوانایی آنها با ارتفاع و آب و هوا تغییر نمی کند. برای کاربردهای صنعت هواپیمایی و هواشناسی نیاز دارند.

همچنین میتوانید کاربرد وکیوم پمپ ها در صنعت برق و قدرت را ببینید.

خروج از نسخه موبایل