نماد سایت پمپ وکیوم ایران جِو GEV

کاربرد پمپ وکیوم در پلاستیک و فرم دادن حرارتی

کاربرد پمپ وکیوم در پلاستیک و فرم دادن حرارتی / کاربرد پمپ وکیوم در پلاستیک

توضیحات

پمپ های وکیوم گیو اساسا درگام هواگیری در خلا اور میکسر و اکسترود در حین تولید پلاستیک کاربرد دارند.در حین مراحل فرم دادن حرارتی پمپ وکیوم اطمینان میدهد نتایج دقیق و فرم دهی کامل پلاستیک در قالب انجام گیرد.

کاربرد اتصالات وکیوم در صنایع

اتصالاتی که در صنایع مختلف استفاده میشود را ممکن است نتوان در این سیستم های خلا استفاده کرد و این به دلیل نشت اتصالات است که ممکن است سیستم خلا را دچار مشکل نماید. اتصالات هم در سیستم خلا و هم در صنایع دیگر باید دارای استانداردهایی باشد اتصالات وکیوم هر کدام کار مخصوصی را در سیستم خلا انجام می دهند.

تست های نشت یابی

تمامی اتصالات وکیوم قبل از این که به فروش برسند مورد تست نشت یابی هلیومی قرار می گیرند. در اینجا ما اتصالات وکیوم را به شما معرفی می کنیم و انواع آنها را نام می بریم. یکی از اتصالات خلا کلمپ وکیوم است که  کلمپ وکیوم انواع مختلفی دارد مانند: کلمپ خلا ، کلمپ ناخنی و یا کلمپ کلاغی ، کلمپ دوبل وکیوم یا کلمپ دوبل خلا ، بست خلا که هر کدام در استانداردهای مختلفی وجود دارند .

سنترینگ اورینگ وکیوم

از دیگر اتصالات سنترینگ اورینگ وکیوم است. این سنترینگ اورینگ انواع مختلف دارد مانند: اتصال سنترینگ خلا ، آوترینگ وکیوم و سنترینگ اورینگ وکیوم KF که هر کدام مطابق با استانداردهای لازم ساخته می شود و به دست مصرف کننده می رسند. تبدیل وکیوم یا ردیوسر هم یکی از اتصالات است که شامل : اتصال تبدیلی وکیوم مستقیم ، اتصال تبدیلی خلا کونیک ، تبدیل وکیوم kf ، سر شلنگی وکیوم می باشد.


پمپ های پیشنهادی کاربرد پمپ وکیوم در پلاستیک

وکیوم حامل مدل TM
وکیوم های چند مرحله ای اجکتورمدل SK
دو پمپ وکیوم GP+GP
پکیج وکیوم های با اسکرو پمپ SATURNO
پکیج وکیوم GP روی تانک
وکیوم GP*3
پمپ وکیوم خشک اسکروSATURNO
سری GP-GP/M

کاربرد پمپ وکیوم در پلاستیک و فرم دادن حرارتی
دسته بندی

وسایل مکش مواد جامد مدل ونتوری
وسایل مدل ونتوری برای هوا
مجموعه وکیوم با 2 پمپ روغنکاری
پمپ وکیوم






همچنین میتوانید کاربرد های پمپ وکیوم در صنایع شیمیایی را ببینید.

خروج از نسخه موبایل