نماد سایت پمپ وکیوم ایران جِو GEV

کاربرد پمپ وکیوم در صنعت نساجی

کاربرد پمپ وکیوم در صنعت نساجی

توضیحات

پمپ وکیوم در صنعت نساجی در کارهایی مثل خشک کردن و سترون سازی فیبر ها برای اطمینان از بیشترین تولید کامل وبالاترین درجه کیفیت استفاده می شود.

صنعت نساجی و چرم نور صنعتی که تولید و مصرف مواد است. این بخش عمدتاً شامل منسوجات ، مواد غذایی ، کاغذ سازی ، سرامیک خانگی ، دوچرخه ، چرخ خیاطی ، ساعت ، ساعت ، چرم ، هنر و صنایع دستی و غیره است که بخش مهمی از اقتصاد ملی است. 

پلی استر چیست؟

نام علمی پلی استر فیبر پلی اتیلن ترفتالات است که به آن الیاف پلی استر گفته می شود. پلی استر نام کالایی این نوع فیبر در کشور ما است. پلی اتیلن ترفتالات (PET) ، یک پلیمر تشکیل دهنده فیبر است که با استری سازی و تکثیر اسید ترفتالات اسید خالص (PTA) و اتیلن گلیکول (EG) تهیه می شود که با چرخش و پس از درمان ساخته می شود.

چه تفاوتی بین چرخش مستقیم و چرخش تراشه در صنعت نساجی سبک وجود دارد؟

از لحاظ معنا ، چرخش مستقیم به روش تولید الیاف پلی استر با ارسال مستقیم ذوب پلی استر تولید شده توسط واکنش شیمیایی به ریسندگی و پس از پردازش از طریق لوله ها اشاره دارد. چرخش تراشه به خشک کردن ، ریسندگی و پس از پردازش تراشه های پلی استر برای تولید الیاف پلی استر اشاره دارد. _

از نظر فرآیند ، فرآیند ریسندگی تراشه پیچیده تر است و سرمایه گذاری تجهیزات ، مساحت کارگاه و مصرف برق بیشتر از ریسندگی مستقیم است ، اما انعطاف پذیری تولید آن بیشتر است و تغییر انواع آن نیز آسان است. . ریسندگی مستقیم فقط برای تولید تک و تولید انبوه مناسب است.



پمپ وکیوم رووت
سری GC اتکس(ضدانفجار)
سری GKL-GKLDV/GKLBS/GKLBP/GSL
دمنده روتاری لابس


دسته بندی

GV,GNV,GNP,GVP,GNVP
کمپرسور اتکس
کانال کناری دمنده
دمنده دوار لابس




همچنین میتوانید کاربرد پمپ وکیوم در بلند کردن اجسام را ببینید.
کاربرد وکیوم پمپ ها در صنعت برق و قدرت

خروج از نسخه موبایل